meest gestelde vragen

Hier vind je, de naam zegt het al, antwoord op de meest gestelde vragen. Heb jij een originele vraag? En staat ie er écht nog niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Havery proberen

Kan ik jullie granola ook proberen?

Jazeker! Daarvoor hebben we een speciaal proefaanbod: 5 euro korting op je eerste bestelling. Zo kan je ons in alle rust uitgebreid proberen. Natuurlijk kies je zelf je favoriete smaken en bestelfrequentie.

Zit ik aan het proefaanbod vast?

Nee hoor! Dat kan je op elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Ik heb een kortingscode. Hoe zet ik die in?

Lekker bezig, een kortingscode! Bestel via de homepage. De korting wordt in de laatste stap van de checkout verrekend. Doorloop de stappen tot aan ‘bestelling afronden’. Hier vul je de kortingscode in. Klik op ‘invoeren’. Je ziet direct de nieuwe prijs. Klik op ‘bestellen’.

Let op: een kortingscode is alleen geldig op terugkerende bestellingen, niet op losse orders.

De granola

Waarom past de granola van havery wél in mijn gezonde lifestyle

Wij hebben met onze granola’s de perfecte balans gevonden tussen lekker en gezond. Doordat onze granola zo smaakvol is, is het veel makkelijker om je gezonde routine vast te houden.

Onze granola’s zijn 100% natuurlijk, biologisch, bevatten gemiddeld de helft minder suikers dan andere granola’s, hebben allemaal Nutri-Score A en zijn mega voedzaam. Ze bevatten alleen ingrediënten waar jouw lichaam echt iets aan heeft.

Wat is granola eigenlijk?

Granola is een mengsel van granen, zaden, pitten en gedroogd fruit. Dat roosteren we in de oven met een beetje olie of siroop. Dat maakt m zo lekker krokant!

Is granola gezond?

Dat ligt eraan. Als je granola eet zorg er dan voor dat er niet te veel suiker inzit, en dat ie voldoende eiwit en vezels bevat. Zoals de granola van Havery!

Is jullie granola biologisch?

Yes! Al onze smaken zijn volledig biologisch.

Zit er suiker in de granola van havery?

We gebruiken alleen suikers uit natuurlijke ingrediënten, bovendien nooit meer dan 10%. Dat is heel veel minder dan de granola die je in de supermarkt koopt. We worden dan ook niet voor niets beloond met Nutri-Score A!

Hoe eet ik granola

Dat is aan jou. Meestal eet je dit in een bakje met (plantaardige) yoghurt of kwark. Lekker met een beetje fruit. Genieten!

Hoeveel granola gebruik ik?

Wij hanteren 40 gram voor een portie. Heb je heel hard gesport? Dan neem je een beetje extra.

Allergieën

Ik heb coeliakie (of glutensensitiviteit). Kan ik Havery eten?

Ja! Onze granola is glutenvrij en draagt het Crossed Grain logo, uitgegeven door de Nationale Coeliakie Vereniging. Je kunt onze granola met een gerust hart eten.

Ik ben allergisch voor noten. Kan ik Havery eten?

Nee. Al onze granola’s bevatten noten en/of kunnen sporen van (specifieke) noten bevatten.

Ik heb een andere allergie. Kan ik Havery eten?

Dat is afhankelijk van de allergie die je hebt en de ingrediënten in onze granola. Je vindt een overzicht van de ingrediënten per product, per smaak, op de website en de verpakking. Lees alles zorgvuldig na, alvorens je onze granola bestelt of eet.

De Abonnementen

Welke abonnementen kan ik bij jullie bestellen?

Je kan kiezen voor een van onze standaard abonnementen. Heb jij bijzondere wensen? Stel dan je persoonlijke maatwerk abonnement samen.

Zit ik vast aan een abonnement?

Onze abonnementen zijn 100% flexibel. Je kan je abonnement elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren. Log in op je account, de rest wijst zichzelf.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Log in op je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Log in op je account en ga onder Mijn abonnementen naar abonnement aanpassen. Hier kan je de status, samenstelling en eerstvolgende levering van je abonnement wijzigen. En ook je rekeningnummer.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Log in op je account en ga onder Mijn abonnementen naar abonnement aanpassen. Hier kan je de betaalmethode wijzigen.

Kan ik ook een eenmalige bestelling doen?

Hmmm ok. Omdat jij het bent. Hier een linkje.

Wanneer krijg ik de volgende levering?

Log in op je account. Hier kun je zien wanneer we langskomen met jouw volgende levering.

Help. Mijn granola is toch op!

Whoops. Log in op je account. Hier kun je een noodorder plaatsen.
In Nederland geldt: Voor 20:00 besteld, morgen in huis!
Woon je in België? Dan geldt, voor middernacht besteld, overmorgen in huis.

Hoe kan ik een noodorder plaatsen?

Log in op je account. Selecteer abonnement aanpassen en vervolgens noodorder plaatsen.

Zo werkt het:

  1. Samenstelling aanpassen: Pas de samenstelling van je bestelling aan als je dat wilt. Ook kun je aangeven of je deze samenstelling wilt toepassen voor toekomstige orders.
  2. Betaling: We incasseren de betaling via de bij ons bekende betaalmethode.
  3. Leverdatum: Een noodorder leveren we zo snel mogelijk uit. Je ontvangt een mail met track en trace link.
  4. Datum volgende order: Na het plaatsen van een noodorder beginnen we opnieuw met tellen. Heb je een abonnement voor 8 weken? Dan komt je eerstvolgende order na de noodorder over 8 weken. Deze datum kun je aanpassen in je account.

Wanneer wordt het bedrag voor de vervolglevering afgeschreven?

5 dagen voordat jij de volgende levering ontvangt, wordt het bedrag automatisch van je rekening afgeschreven.

Betalen

Heb ik toestemming gegeven voor automatische afschrijving?

Bij je eerste bestelling heb je toestemming gegeven om de betalingen automatisch van je bankrekening af te schrijven. Wij schrijven alleen het abonnementsgeld af, altijd een paar dagen vóór jouw volgende levering.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij Havery betalen met iDeal, Bancontact of creditcard. Je eerste betaling bij een abonnement doe jezelf. Elke volgende levering wordt automatisch afgeschreven van je bankrekening of creditcard.

Het geld is afgeschreven, maar waar blijft mijn granola?

5 dagen nadat de betaling is afgeschreven wordt de granola bij je bezorgd. Toch geen granola? Neem dan even contact met ons op.

Account

Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Rechtsboven aan op de site staat een icoon. Hier kun je inloggen op je account.

Waar vind ik de inloggevens voor mijn account?

Bij je eerste bestelling is er een account voor je aangemaakt.
– Heb je een emailadres en wachtwoord opgegeven bij je eerste bestelling, dan gebruik je deze om in te loggen. Vanwege de veiligheid hebben wij je wachtwoord niet naar je toegestuurd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ga naar de inlogpagina van je account. Hier kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Log in op je account. Hier kun je je persoonsgegevens aanpassen, en de inhoud van je abonnement wijzigen.

Hoe werkt Vriendenkorting?

Alle klanten van Havery kunnen in hun account een persoonlijke link vinden om te delen met vrienden. Via jouw persoonlijke kortingslink krijgen zij 50% korting op hun eerste bestelling van een abonnement.

Voor elke nieuwe klant die een bestelling plaatst via jouw persoonlijke link krijg jij 5 euro korting op je volgende bestelling. Dus als er bijvoorbeeld drie klanten via jouw link klant worden, wordt er drie keer 5 euro korting klaargezet. Dat betekent dat je op de eerstvolgende drie orders 5 euro korting krijgt. De korting wordt dus niet opgestapeld tot 15 euro korting ineens!

De 5 euro korting wordt automatisch toegevoegd aan je account zodra jouw vriend/vriendin besteld heeft.

Ga naar de inlogpagina van je account om direct vrienden uit te nodigen.

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In Nederland geldt: voor 20:00 besteld, de volgende werkdag bezorgd. Woon je in België? Dan geldt: voor middernacht besteld, overmorgen bezorgd.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Check als eerste je spambox! Als de bevestigingsmail daar ook niet in zit, neem dan even contact met ons op.

Betaal ik verzendkosten?

Bij een abonnement nooit. Bij losse bestellingen onder de 25 euro vragen we wel een bijdrage voor de verzendkosten.

In welke landen kan ik jullie granola ontvangen?

Wij bezorgen in Nederland & in België.

Wat als ik niet thuis ben?

Daar hebben we over nagedacht. Je granola past namelijk door de brievenbus. Vanaf nu hoef je nooit meer thuis te blijven om je granola te ontvangen.

Wat als mijn brievenbus te klein is?

Om onze granola te ontvangen dient je brievenbus minimaal 23,5cm breed en 3,5cm hoog te zijn. Is dit niet het geval? Dan wordt je pakket bij de buren bezorgd. Of we proberen het de dag erna nog eens. Je krijgt dan altijd een briefje van de bezorger in de brievenbus.

Mijn granola is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

hmm, das ongemakkelijk. Grote kans dat je bestelling binnen 24 uur alsnog wordt geleverd. Wil je dat we het even voor je controleren? Neem dan contact met ons op.

Retourprocedure

Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?

Ben je niet tevreden met de granola van Havery? Geen probleem!  Als je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opneemt en de producten terugstuurt, zorgen we dat je je aankoopbedrag terug krijgt.

Welke voorwaarden gelden bij het retourneren?

De retourzending moet binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons binnen zijn, of je kan aantonen dat je retourzending binnen de gestelde termijn verstuurd is.

Overig

Help! Ik heb een vraag die er niet bijstaat!

Geen zorgen, neem even contact met ons op. Wij staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden!