Gratis verzending

Bezorgd via de brievenbus

Altijd ontbijt in huis

Niet lekker, geld terug

meest gestelde vragen

Hier vind je, de naam zegt het al, antwoord op de meest gestelde vragen. Heb jij een originele vraag? En staat ie er écht nog niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Havery proberen

Kan ik jullie easy oats ook proberen?

Jazeker! Daarvoor hebben we een speciaal proefaanbod: 5 euro korting op je eerste bestelling. Zo kan je ons in alle rust uitgebreid proberen. Natuurlijk kies je zelf je favoriete smaken en bestelfrequentie.

Zit ik aan het proefaanbod vast?

Nee hoor! Dat kan je op elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Ik heb een kortingscode. Hoe zet ik die in?

Lekker bezig, een kortingscode! Bestel via de homepage. De korting wordt in de laatste stap van de checkout verrekend. Doorloop de stappen tot aan ‘bestelling afronden’. Hier vul je de kortingscode in. Klik op ‘invoeren’. Je ziet direct de nieuwe prijs. Klik op ‘bestellen’.

Let op: een kortingscode is alleen geldig op terugkerende bestellingen, niet op losse orders.

De easy oats

Waarom passen de easy oats van havery in mijn gezonde lifestyle?

Onze easy oats bevatten enkel natuurlijke ingrediënten, zijn volledig plantaardig en vormen een bron van proteïne, hoog in vezels en zonder toegevoegde suikers. Daarnaast hebben onze easy oats smaken allemaal Nutri-Score A en zijn mega voedzaam. Ze bevatten alleen ingrediënten waar jouw lichaam echt iets aan heeft.

Wat zijn easy oats eigenlijk?

Easy oats hebben een basis van  havervlokken, hennepzaad en chiazaad. Daarbij hebben wij zorgvuldig geselecteerde natuurlijke ingrediënten gevoegd om zo vier verrassende smaken te maken. Denk hierbij aan ingrediënten zoals zaden, noten, cacao nibs en gevriesdroogd fruit.

Per smaak zijn de ingrediënten gemixt en verdeeld over zakken. Zo heb jij geen gedoe met losse ingrediënten, en jij hoeft alleen nog water of (plantaardige) melk toevoegen voor een voedzaam en lekker ontbijt. Wel zo easy vinden wij.

Zijn easy oats gezond?

Zeker weten. Al onze easy oats hebben Nutri-Score A, wat betekent dat je je dag begint met een uitstekende balans van voedingsstoffen, zoals eiwitten en vezels, die een gezonde levensstijl ondersteunen. Daarnaast zijn al onze smaken een bron van proteïne, vezelrijk en zonder toegevoegde suikers.

Zijn jullie easy oats biologisch?

Onze producten zijn niet officieel biologisch gecertificeerd, maar we gebruiken zoveel mogelijk biologische ingrediënten. Om betaalbaar en toegankelijk te blijven, zijn nog niet alle ingrediënten biologisch. We halen onze ingrediënten zoveel mogelijk lokaal en produceren in Nederland.

Allergieën

Ik heb coeliakie (of glutensensitiviteit). Kan ik Havery eten?

Onze easy oats bevatten geen glutenhoudende ingrediënten, maar is niet officieel glutenvrij. Hierdoor nemen wij liever het zeker voor het onzekere en kan je onze easy oats niet eten. We werken hier wel aan voor de toekomst, dus blijf ons zeker in de gaten houden.

Ik ben allergisch voor noten. Kan ik Havery eten?

Nee, helaas niet. Al onze easy oats bevatten noten en/of kunnen sporen van (specifieke) noten bevatten.

Ik heb een andere allergie. Kan ik Havery eten?

Dat is afhankelijk van de allergie die je hebt en de ingrediënten in onze granola. Je vindt een overzicht van de ingrediënten per product, per smaak, op de website en de verpakking. Lees alles zorgvuldig na, alvorens je onze easy oats bestelt of eet.

De Abonnementen

Welke abonnementen kan ik bij jullie bestellen?

Je kan kiezen voor een van onze standaard abonnementen. Heb jij bijzondere wensen? Stel dan je persoonlijke maatwerk abonnement samen.

Zit ik vast aan een abonnement?

Onze abonnementen zijn 100% flexibel. Je kan je abonnement elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren. Log in op je account, de rest wijst zichzelf.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Log in op je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Log in op je account en ga onder Mijn abonnementen naar abonnement aanpassen. Hier kan je de status, samenstelling en eerstvolgende levering van je abonnement wijzigen. En ook je rekeningnummer.

Betalen

Heb ik toestemming gegeven voor automatische afschrijving?

Bij je eerste bestelling heb je toestemming gegeven om de betalingen automatisch van je bankrekening af te schrijven. Wij schrijven alleen het abonnementsgeld af, altijd een paar dagen vóór jouw volgende levering.

Hoe kan ik betalen?

Je kan bij Havery betalen met iDeal, Bancontact of creditcard. Je eerste betaling bij een abonnement doe jezelf. Elke volgende levering wordt automatisch afgeschreven van je bankrekening of creditcard.

Het geld is afgeschreven, maar waar blijft mijn granola?

5 dagen nadat de betaling is afgeschreven worden de easy oats bij je bezorgd. Toch geen easy oats? Neem dan even contact met ons op.

Account

Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Rechtsboven aan op de site staat een icoon. Hier kun je inloggen op je account.

Waar vind ik de inloggevens voor mijn account?

Bij je eerste bestelling is er een account voor je aangemaakt. Heb je een emailadres en wachtwoord opgegeven bij je eerste bestelling, dan gebruik je deze om in te loggen. Vanwege de veiligheid hebben wij je wachtwoord niet naar je toegestuurd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Ga naar de inlogpagina van je account. Hier kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Log in op je account. Hier kun je je persoonsgegevens aanpassen, en de inhoud van je abonnement wijzigen.

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In Nederland geldt: voor 18:00 besteld, de volgende werkdag bezorgd. Woon je in België? Dan geldt: voor middernacht besteld, overmorgen bezorgd.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Check als eerste je spambox! Als de bevestigingsmail daar ook niet in zit, neem dan even contact met ons op.

Betaal ik verzendkosten?

Wij hebben altijd gratis verzendig! Is dat even mooi.

In welke landen kan ik jullie granola ontvangen?

Wij bezorgen in Nederland & in België.

Retourprocedure

Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?

Ben je niet tevreden met de easy oats van Havery? Geen probleem!  Als je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opneemt en de producten terugstuurt, zorgen we dat je je aankoopbedrag terug krijgt.

Welke voorwaarden gelden bij het retourneren?

De retourzending moet binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons binnen zijn, of je kan aantonen dat je retourzending binnen de gestelde termijn verstuurd is.

Overig

Help! Ik heb een vraag die er niet bijstaat!

Geen zorgen, neem even contact met ons op. Wij staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden!