veelgestelde vragen
Hieronder vind je de vragen die het meest aan ons gesteld worden. We houden deze regelmatig up-to-date, zodat jij snel antwoord op je vraag kunt krijgen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Hieronder vind je de vragen die het meest aan ons gesteld worden. We houden deze regelmatig up-to-date, zodat jij snel antwoord op je vraag kunt krijgen.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Kan ik jullie granola ook proberen?
Ja, dat kan! Je kunt onze granola proberen met korting. Kies zelf welke smaken je wilt proberen en wat je bestelfrequentie wordt. Stopzetten, aanpassen of pauzeren kan altijd.
Zit ik meteen aan een abonnement vast?
Nee, elk abonnement kan je op elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren.
Welke abonnementen kan ik bij jullie bestellen?
Kies voor een van onze voorbeeld abonnementen of stel je eigen abonnement samen. Het is helemaal aan jou hoe vaak en hoeveel granola je wilt ontvangen.
Zit ik vast aan een abonnement?
Onze abonnementen zijn 100% flexibel. Je kan je abonnement elk moment stopzetten, aanpassen of pauzeren. Log in op je account en de rest wijst zich vanzelf.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Log in op je account. Hier kan je je abonnement stopzetten, aanpassen of pauzeren.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Log in op je account en ga naar ‘accountgegevens’. Hier kan je jouw gegevens wijzigen. Vergeet niet om op ‘wijzigingen opslaan’ te drukken.
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Log in op je account. Hier kan je jouw gegevens wijzigen. Ook je rekeningnummer. Vergeet niet om op ‘wijzigingen opslaan’ te drukken.
Kan ik ook een eenmalige bestelling doen?
Ja, dat kan via deze link. Je kunt ook proberen met korting via deze link.
Wanneer krijg ik de volgende levering?
Log in op je account. Hier vind je een overzicht van je bezorgde bestellingen en eerstvolgende bezorging.
Oeps! Mijn granola is toch eerder op. En nu?
Geen probleem. Je kunt via deze link een extra eenmalige bestelling plaatsen. Om te voorkomen dat je de volgende keer weer misgrijpt, kun je hier inloggen en je abonnement aanpassen. Dat is zo geregeld!
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen met iDeal, Bancontact, Apple Pay of Creditcard. Je eerste betaling bij een abonnement doe je zelf. Elke volgende levering wordt automatisch afgeschreven van je bankrekening of creditcard.
Heb ik toestemming gegeven voor een automatische afschrijving?
Bij je eerste abonnementsbestelling heb je toestemming gegeven om betalingen automatisch van je bankrekening af te schrijven. Ook ga je dan akkoord met onze algemene voorwaarden. Zolang jouw abonnement loopt, schrijven wij het abonnementsgeld van je rekening af. Dit gebeurt altijd een paar dagen vóór jouw volgende levering. Wijzig, pauzeer of stop jij je abonnement? Dan stoppen wij natuurlijk ook de automatische incasso.
Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Een paar dagen vóór jouw volgende levering wordt het geldbedrag automatisch afgeschreven. Jouw volgende bestelling gaat op de post als de betaling is geslaagd. Wil jij jouw abonnement wijzigen? Doe dit een week voor de eerstvolgende incasso.
Het geld is afgeschreven, maar waar blijft mijn granola?
Heb je 5 dagen nadat de betaling is afgeschreven nog altijd geen granola ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestel je op werkdagen vóór 15.00 uur? Dan word je bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Meestal heb je de granola dan de eerstvolgende werkdag in huis. Bestel je rondom feestdagen? Dan kan het iets langer duren.
Wanneer wordt mijn volgende bestelling geleverd?
Heb je een abonnement? Dan ontvang je de door jou geplaatste bestelling telkens automatisch volgens de frequentie die je zelf hebt ingesteld. Ook je betaling wordt door middel van een automatische incasso afgeschreven.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Check even je spambox, misschien zit ‘ie daarin! Zo niet? Neem dan contact met ons op, zodat wij even kunnen kijken wat er aan de hand is.
Betaal ik verzendkosten?
Nee, de verzendkosten zijn inbegrepen.
Waar bezorgen jullie allemaal?
In Nederland.
Wat als ik niet thuis ben?
Geen probleem. Onze granola wordt bezorgd door je brievenbus! Heb je een grotere bestelling geplaatst? Check dan het ‘niet-thuis-kaartje’ van de bezorger voor instructies.
Wat als mijn brievenbus te klein is?
Dan belt de bezorger aan, geeft het bij de buren af óf laat een briefje achter met meer informatie om het pakket ergens anders op te halen.
Mijn pakket is niet bezorgd. En nu?
Geen paniek, grote kans dat het pakket alsnog binnen 24 uur wordt bezorgd. Check de trackinglink die je hebt ontvangen en wacht even af. Heb je na 3 dagen nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Wat is granola?
Granola is een mengsel van onder andere granen, zaden, pitten en gedroogd fruit dat vaak met yoghurt gegeten wordt. Het wordt in dezelfde ontbijtfamilie geplaatst als muesli. Granola onderscheidt zich van de rest van de ontbijtfamilie, omdat het geroosterd wordt in de oven met olie en natuurlijke siroop. Aldus, Wikipedia.
Hoe moet ik granola eten?
Dat is aan jou. Meestal eet je dit in een bakje met (plantaardige) yoghurt of kwark. Snij er een lekker stukje fruit doorheen en voilà… een heerlijk genietmomentje!
Hoeveel granola moet ik eten?
Een portie bevat gemiddeld 40 tot 45 gram granola. Je kunt natuurlijk naar eigen smaak afwisselen met meer of minder gram per maaltijd die je nuttigt.
Wanneer moet ik granola eten?
Je kunt de hele dag door onze granola eten, maar meestal eet je het als ontbijt, lunch of ’s avonds na een stevige workout. Het geeft je energie voor je dag, maar als maaltijd helpt het je ook om te herstellen aan het einde van je dag of workout.
Wat maakt Havery zo bijzonder?
Havery is erin geslaagd om échte granola te maken die wél in je gezonde lifestyle past en toch heel erg lekker is. Onze granola’s zijn 100% natuurlijk, biologisch, bevatten gemiddeld de helft minder suikers dan andere granola’s, hebben allemaal Nutri-Score A en zijn mega voedzaam. Ze bevatten alleen ingrediënten waar jouw lichaam echt iets aan heeft. Geen kunstmatige toevoegingen of andere rotzooi. Ook krijg je iedere keer een tip mee van onze oprichters, lifestyle pro’s, die je helpen aan een gezonde lifestyle. Dat krijg je alleen bij ons!
Hoeveel suiker zit er in jullie granola?
Maximaal 10% en uitsluitend suikers uit natuurlijke ingrediënten. Geen kunstmatige toevoegingen of andere rotzooi. Andere granola’s bevatten meestal twee keer meer suikers.
Waar wordt jullie granola gemaakt?
We ontwikkelen en produceren alle granola’s in onze glutenvrije en biologische granola bakkerij. Hier worden uitsluitend ontbijtgranen bedacht en gebakken. In Noord-Brabant. Wij zijn échte Brabanders. 😉
Is jullie granola biologisch?
Jazeker! Wij voldoen aan alle voorwaarden van Skal.
Hoelang is de granola van Havery houdbaar?
Dat staat op de achterkant van onze verpakking in het THT-vakje.
Waarom is Havery duurder dan supermarktgranola?
Dat heeft alles te maken met voedselkwaliteit. Voor een voedzaam product dat wél in je gezonde lifestyle past, kunnen we alleen hoogwaardige en biologische producten gebruiken. Boven wordt onze granola met de hand gebakken door een gespecialiseerde bakker. Van massaproductie is geen sprake en dat maakt ons product wat duurder dan de standaard granola’s die je op het schap van de supermarkt vindt. Wat je wilt eten, kies je zelf.
Ik heb allergieën. Kan ik jullie granola eten?
Dat is afhankelijk van de allergie die je hebt en de ingrediënten in onze granola. Je vindt een overzicht van de ingrediënten per product, per smaak, op de website en de verpakking. Lees alles zorgvuldig na, alvorens je onze granola bestelt of eet.
Ik ben allergisch voor noten. Kan ik Havery eten?
Nee. Al onze granola’s bevatten noten en/of kunnen sporen van (specifieke) noten bevatten. We raden je daarom af om onze granola te eten.
Ik heb coeliakie (of glutensensitiviteit). Kan ik Havery eten?
Ja! Onze granola is glutenvrij en draagt het Crossed Grain logo, uitgegeven door de Nationale Coeliakie Vereniging. Je kunt onze granola met een gerust hart eten.
Ik wil mijn bestelling retourneren, kan dat?
Ben je niet tevreden met de granola? Wat jammer! Als je binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons opneemt en de producten terugstuurt, dan betalen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug. De retourzending en de kosten hiervoor zijn op eigen gelegenheid en voor jouw eigen rekening.
Welke voorwaarden gelden bij het retourneren?
De retourzending moet binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling bij ons binnen zijn, of je kan aantonen dat je retourzending binnen de gestelde termijn verstuurd is. Geopende verpakking waar mee dan 10% van de originele aangeschafte hoeveelheid gebruikt, genuttigd of afwezig is worden niet geaccepteerd als retour.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ga naar de inlogpagina van je account en druk op ‘wachtwoord vergeten’. Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen.
Waar vind ik de inloggegevens voor mijn account?
Bij je eerste bestelling wordt er een account voor je aangemaakt. Dit is altijd op basis van jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zelf aanmaakt. Vanwege de veiligheid en privacy hebben wij je wachtwoord niet naar je toegestuurd. Ben jij je wachtwoord vergeten? Druk dan op wachtwoord vergeten en stel je wachtwoord opnieuw in.
Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?
Ga naar de inlogpagina en login met je e-mailadres en wachtwoord. Hier kun je je persoonsgegevens aanpassen en de inhoud van je abonnement wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ga naar de inlogpagina van je account en druk op ‘wachtwoord vergeten’. Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
Geen paniek, neem even contact met ons op. We beantwoorden je vraag alsnog zo snel mogelijk.
COPYRIGHT 2022 HAVERY B.V.